Dostava
Ko naročite paket, vam lahko uredimo dostavo do vrat ali pa naročilo, ki ste ga oddali preko spletne trgovine, prevzamete na našem prevzemnem mestu na Kosovelovi cesti 2, 1290 Grosuplje in se s tem izognete stroškom dostave. To naredite tako, da v postopku oddajanja naročila izberete način dostave ''Osebni prevzem''. Cena dostave za Slovenijo znaša 3.90 EUR (Pošta Slovenije). V primeru, da je vaše naročilo višje od 100 EUR, je cena dostava brezplačna. Vaš paket potrebuje od 2-4 delovne dni, da ga dostavna služba dostavi na vaš naslov, ki ste ga navedli v košarici nakupa. Vsa naročila oddana do 13. ure bodo odposlana isti delovni dan. V primeru, da ste paket naročili med vikendom ali praznikom, vam ga bomo poslali takoj naslednji delovni dan.
Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko maila ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave.
Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si Bonajo pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Dostava Pošta Slovenije:
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem času do 12.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
Če vas v času dostave ni doma, bo kurir Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem na najbližji poštni enoti.
Kaj lahko storite, da bo dostava do vrat potekala čim bolj gladko?
Da si zagotovite, da bo vaše naročilo dostavljeno hitro in enostavno, vam priporočamo da:
- zagotovite točen naslov dostave, kjer bo nekdo na voljo, da sprejme paket. Na primer, lahko tudi vaš službeni naslov ali naslov soseda, prijatelja.
- zagotovite telefonsko številko, na kateri ste vedno dosegljivi, če se pojavijo kakršne koli težave pri dostavi.
- spremljajte svoj paket. Sistem za sledenje paketov poskrbi, da ste na tekočem o trenutni lokaciji vašega paketa, tako da lahko preverite kdaj približno naj bi paket prispel in vidite, če je mogoče prišlo do težav pri dostavi.
- poskrbite, da je vaše ime jasno vidno na vaših vratih, tako da dostavna služba nima težav pri iskanju vašega naslova.
Napotki ob prevzemu blaga
Pri podjetju BONAJO d.o.o. želimo stranki nuditi hitro in zanesljivo storitev, zato vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.
Pregled izdelka:
- Ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili.
- Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na bonajo@bonajo.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna.
- Če ste se prepričali da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.
- Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.
V primeru dostave:
- Ko vam dostavljalec dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti.
- Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljača. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljača embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.
V primeru da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Sloveniji. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na bonajo@bonajo.si. Nadaljne reševanje poškodovane pošiljke bomo
s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.