Dostava

Ko naročite paket, vam lahko uredimo dostavo do vrat ali pa naročilo, ki ste ga oddali preko spletne trgovine, prevzamete na našem prevzemnem mestu na Industrijski cesti 9, 1290 Grosuplje in se s tem izognete stroškom dostave. To naredite tako, da v postopku oddajanja naročila izberete način dostave ''Osebni prevzem''. Cena dostave za Slovenijo znaša 3.90 EUR (Pošta Slovenije). V primeru, da je vaše naročilo višje od 100 EUR, je cena dostava brezplačna. Vaš paket potrebuje od 2-4 delovne dni, da ga dostavna služba dostavi na vaš naslov, ki ste ga navedli v košarici nakupa. Vsa naročila oddana do 13. ure bodo odposlana isti delovni dan. V primeru, da ste paket naročili med vikendom ali praznikom, vam ga bomo poslali takoj naslednji delovni dan. 

Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko maila ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave.

Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si Bonajo pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. 

Dostava Pošta Slovenije:
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem času do 12.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/dostavljač Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem na najbližji poštni enoti.

Kaj lahko storite, da bo dostava do vrat potekala čim bolj gladko?

Da si zagotovite, da bo vaše naročilo dostavljeno hitro in enostavno, vam priporočamo da:

- zagotovite točen naslov dostave, kjer bo nekdo na voljo, da sprejme paket. Na primer, lahko tudi vaš službeni naslov ali naslov soseda, prijatelja.

- zagotovite telefonsko številko, na kateri ste vedno dosegljivi, če se pojavijo kakršne koli težave pri dostavi.

- spremljajte svoj paket. Sistem za sledenje paketov poskrbi, da ste na tekočem o trenutni lokaciji vašega paketa, tako da lahko preverite kdaj približno naj bi paket prispel in vidite, če je mogoče prišlo do težav pri dostavi.

- poskrbite, da je vaše ime jasno vidno na vaših vratih, tako da dostavna služba nima težav pri iskanju vašega naslova.

Napotki ob prevzemu blaga
Pri podjetju BONAJO d.o.o. želimo stranki nuditi hitro in zanesljivo storitev, zato vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.
 
Pregled izdelka:
 
- Ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili. 
- Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na bonajo@bonajo.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna. 
- Če ste se prepričali da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.
- Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.
 
V primeru dostave:
 
- Ko vam dostavljalec dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti. 
- Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljača. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljača embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.
 
V primeru da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Sloveniji. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na bonajo@bonajo.si. Nadaljne reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Uporabljeni piškotki

Ime piškotka Avtor / upravljalec Čas poteka Namen uporabe
{{SESSION_NAME}}
PHPSESSID
 bonajo.si Trajanje seje Prijava uporabnika v sistem in zapisovanje začasnih podatkov in nastavitev v času trajanju seje ki so potrebni za pravilno delovanje strani
bcms_cookies_analytics_accepted
bcms_cookies_analytics_declined
bcms_cookies_advertising_accepted
bcms_cookies_advertising_declined
bcms_cookies_social_accepted
bcms_cookies_social_declined
 bonajo.si 3560dni Zapiše se datum, ko je obiskovalec sprejel uporabo določene vrste piškotkov oz. je uporabo le teh zavrnil

Upravljalec piškotkov

Bonajo d.o.o.